Merhabalar, Okulum bu yıl bitiyo startup amaçlı bulut tabanlı personel takip sistemi geliştiriyorum. Çoğu kısım bitti rfd kart ile çalışıyo sistem. Ancak hiç iş tecrübem olmadığı için yeni nasıl özellikler ekleyebilirim, işveren adına neler olmazsa olmaz gibi konularda pek bilgim yok. Varsa bu işlerle ilgilenen arkadaşlardan veya kart okuma sistemi ile işe giriş çıkış yapan arkadaşlardan fikirlerini ve tecrübelerini almak istiyorum. İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler