mustafasatirogl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden firma olması gerektiğini merak ettim.
Şahsen hali hazırda türkiyenin önde gelen medya kuruluşlarının birinde çalışıyorum. Freelance olarak da iş yapıyorum.Firma isteğiniz doğrudan fatura kesme ile ilgiliyse onda da problem olmaz
Konu fatura değil. Kurumsal bir firma olmasını, sözleşmenin olmasını, ekibin olmasını vb. isteklerimden sebep tercihimdir.