Merhaba arkadaşlar, dünden beri anlamaya çalıştığım soru var kafamda. Havalar da sıcak kafam sulandı iyice

Türk Lirası karşılığında Bitcoin'in değeri dolara mı endeksli ? Yani biz Türk Lirası üzerinden BTC alırsak önce dolar, sonra BTC olarak mı varyant oluşturuyor? Soruyu bile soramıyorum, umarım anlaşılmıştır