Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aramızda elbet geçmişinde yada şu anda spor yapan arkadaşlar vardır.

Kendilerine hevesli olduğum bir konuda sorum var.

Sadece kol kası geliştirmek ve güçlendirmek istiyorum.

Acaba şu an evimde olan 10 KG dambıl seti ile bu mümkün müdür ?

Elbette bir Arnold olalım demiyorum sadece biraz hacimli ve şekilli dursa kafi..

Önereceğiniz bazı hareketler var ise günlük olarak düzenli yapmak isterim.

Eminim merak eden arkadaşlar içinde yararlı bir konu olucaktır..
Hocam yapıla bilir evet ama sürekli aynı hareketleri aynı ağırlıklarla yapamam vücudunuzu geliştirmez yani bir yere kadar gelişir insan vücudu tembeldir tembellik sefer diye biliriz ve sadece kol değil full body yapmaya özen gösterin en azından üst vücut kısmını tamamen çalıştırın 😇😁