Arkadaşlar uygulamam var 16k görüntüleme 15₺ veriyor. Böyle giderse uygulamayı kapatır işi bırakırım. Gerçektende reklam verenler bu kadar az mı veriyor anlam veremedim. Admob tıklamaya hiç mi para vermiyor? Nedir bu admobtan adsenseden çektiğimiz. Sizden ricam sizde gelirinirizi yazabilir misiniz? Bir tek benimkimde mi bu kadar uçuk rakam var.
hocam admobdada adsensede oldugu gibi yabancı çalış admobda 2 uygulamam var biri türkçe biri ingilizce aynı gösterimde gelirleri arasında 20 kat fark var