Arkadaşlar yurtdısında bi müşterime web sitesi yapmıstım kendileri amerikada site üzerinde stripe ödeme yöntemi kayıltı site 1 yıldır sorunsuz calısıyor fakat geçen hafta bi vatandaş 400$ 'lık alışveriş yapmıs ürünler eline geçince ödemesini iptal etmiş yani kısacası parayı alamadılar bu konuda nasıl bi yol izleyebiliriz daha önce basına gelen oldumu teşekkürler