iHakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam karakter tasarlamak icin grafik tasarım tabletine ihtiyacim varmi yoksa direkt mouse ile yapabilirmiyim
Ve after effects le animasyon yapılıyorsa Adobe animate ne işe yariyor
Hocam bu mantığa göre camtasia varken premier'e veya Sony vegas'a ne gerek var
Her ikisinden de istediğini yapabilirsin. Programdan çok hayal gücü önemli çizgi filmlerde.

Animate'de yapıp da After effects'de yapamayacağın çok büyük bir şey yok. Bu durum her iki program için de geçerli. Kesin bir çizgi ile şunu şurada yaparsın şurada yapamazsın demek saçmalık olur. Sadece birinde daha kolaydır.