Konu
Animasyon Yapmak İstiyorum
07-05-2020, 13:17:56
#1
iHakan
Disney tarzında 2D animasyon yapmak istiyorum hangi programa ve ekipmanlara ihtiyacim var.
Sadece gercekten bilenler yazarsa sevinirim