N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba abiler yaşım 25 16 yaşımda okulu bırakıp ailemle biraz takıştım. Bugün geldiğim nokta ise bilişim vadisinde siber güvenlik ve yazılım projeleri yöneten ve ayrıca bir ilaç şirketim var bunların tamamını ailemden 5 kuruş destek almadan yaptım. Arkadaşlarım babalarından 20 tl harçlık alırken ben 18 yaşımda gidip sıfır bmw aldım. Ama çok farklı sıkıntılar çıktı artık. Bu korku yani evlenemeyeceğim korkusu bende 23 yaşımdan sonra başladı çünkü yalnızlıktan keyif almaya, hayatıma bir insan almaya çalıştığımda sanki mükemmelmişim gibi sadece eksiklerini görmeye başladığımda fark ettim. aşktan gözüm dönüp evleneceğim demişliğim olsa da 3 ay sonra bu etki geçti bende . karakterim gereği hayata aşk dolu gözlerle bakamıyorum,kolay gelmiyor evlilik. ya bir gün sıkılırsam ya yalnız kalamazsam diye korkuyorum. önümde mutsuz evliliğin örneği de çok mutlu evliliğinde. keşke toplumun dayattığı şeyleri yapmak zorunda kalmadan yaşayabilseydim. içimde sıkışıp kalmış iki insan var biri toplum baskısından dolayı evlen diyor biri de daha gençsin hayallerin vardı gerçekleştirmen gereken diyor. diyor da diyor.
Merhaba, zamanında toplum tarafından dayatılanı yapmamışsınız, şimdi de yapmak zorunda değilsiniz. her insan evliliğe uygun değildir. ayrıca evlilik mutluluğun sırrı değil. kendinizi keşfedin. dilediğiniz gibi yaşayın. gözünüz de bir şey kalmasın. mutluluk budur. yalnız ya da birisiyle, fark etmez.