Merhaba konu uzmanlarından bilgi almak isterim. Benim yapmak istediğim olay ; Hem bilgisayar ortamında kayıt almak istiyorum tuşlara ses/bass vs atayıp müzik üretmek istiyorum hem de arada bir dışa ses verip çalmak istiyorum (Instagram canlı yayın vs).
Bu yönde hangisini tercih etmeliyim?
CASIO CTK 3500 org alsam pc ortamındaki yazılımlar ile tuşlara ses entsrüman farklı ses ataması yapabilir miyim yani birebir midi keyboard gibi kullanabilir miyim?
Direkt midi keyboard alsam dışa ses verişi sağlıklı olur mu?
Son sorum da ; Mikrofon da alıp kayıt yapmak istiyorum ses gecikmesi yaşar mıyım ses kartı şart mı? (Bilgisayarım Lenovo Legion Y540 i7-9750 H 16 GB RAM)