Merhaba, bu konunun yeri burası değil şikayetim var kısmı.
Kendileriyle bir süredir çalışıyorum toplamda harcamam xx.xxx rakamlara dayanmış. Ben gayet memnunum herhangi bir problemde konu açmak yerine direk PM atsanız eminim ki sorununuzu çözeceklerdir.