15 saattir bekleyişime yardımcı olduğu için R10'a teşekkür ederim ama bu sorunu konu açtıktan sonra çözdüğünüz için size teşekkür edemiyorum. Çünkü amacınız yardımcı olmak değil, afişe olmamaktı. Madem sorunu çözebiliyorduk neden çözemedik bu saate kadar bilmiyorum. Amacım bağcı dövmek değil onuda belirteyim. Bakiyemi bitirip sizle çalışmayı keseceğim. Umarım gelecek günlerde beni yanıltan çalışmalarınız olur.