Anladım tabiki firmayı kesinlikle suçlamıyorum kendilerine göre haklılardır. Ben sadece kanunsal yönden iade etmek zorundalar mı acaba diye sormak istedim. Ancak öyle bir zorunluluk yok sanırım. Cevaplar için tşk ederim