Bir dedicated makine kiraladım ve 1 gün geçmeden iptal etmek istediğimi belirttim. Arkadaşlar geri iade edemeyeceklerini 1 ay kullanmak zorunda olduğumu söylüyorlar. Böyle bir kanun mu var yoksa kanunsal olarak paramı geri alabilir miyim ?