Emreglb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba 18 yaşına yeni girdim. Nakit olarak sıkıntım yok ama ihtiyaçlarımı taksitle almak istiyorum normal olarak kredi kartı gerekiyor. Öğrenciye kredi kartı veren en avantajlı banka hangisi?
Finans uzmanıyım. İlk kredi kartımı 17 yaşımda aldım. Kesinlikle kredi kartı almanı tavsiye ederim. Limiti düşük de olsa, blokeli mevduat karşılığı da olsa kredi kartı al ve kullan. Taksitli alışveriş de yap. Borcunu son ödeme tarihine kadar her zaman tamamen öde, hiç geciktirme. Tüm bunlar sana daha ileri yaşlarda bambaşka kapılar açar.