bilalagca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*********** olduğunu sanmıyorum. Kargoya verilme olayını da ya gecikmeye düşmesin diye sallama bi kod girmiştir ya da kargo firmasının sisteminden direkt olarak kargo girişini yaparak iletmiştir. Sorun olacağını sanmam.
daha önce yaşadım bu olayı önceden girilip sonradan sisteme geçildi kargo numarası