*********** olduğunu sanmıyorum. Kargoya verilme olayını da ya gecikmeye düşmesin diye sallama bi kod girmiştir ya da kargo firmasının sisteminden direkt olarak kargo girişini yaparak iletmiştir. Sorun olacağını sanmam.