Merhaba Arkadaşlar,
Sizinde dikkatinizi çekiyor mu bilmiyorum ama son zamanlarda yeni üyelerin (1-5 aylık) enteresan ve hatta bazıları özelinde manipülatif/provokatif konular açtığını görüyorum. Bir süreliğine davetiyesiz üyelik alınıyor olmasıyla bu çok arttı, benim tavsiyem yeni üyeler için 6 ay çaylaklık süresi olsun Off Topic vs bölümlerde gereksiz konu açamasınlar? Siz ne dersiniz ?
hocam ben 7-8 yıl içinde olduğum şeyle ilgili benden daha iyi bilenleri de mevcut ama davetiyesiz gelenler ile oluşan bir yiğilmadan dolayı uyarılara rağmen aynı konuyu açanlara bile denk geldim hepsini aynı kefeye koymak istemem fakat bende olması gereken bu olduğunu düşünüyorum