Hocam siteni kullanıyorum, çok güzel rt,beğeni yorum için. Kullanıcıların profil resimleri de olursa tadından yenmez. Ayrıca dediklerin olursa ve işlevsel olursa tadından yenmez. Başarılar diliyorum sana.