Sizce 1 kişi mi çalışıyor? Yoksa herkes kafasına göre mi çalışıyor?
Saat kaç olmuş hala bağlanmadı boşuna o kadra süre bekledim. Gündüz 45 dk da bağlanıyordu en azından. Vakifbank cidden rezil bu yönden.