Hocam şikayet etsenizde birşeyin değişeceğini sanmıyorum. Bu zamana kadar ilgili kurumları ettiğim şikayetlerden hiç bir sonuç almadım ve bu konuda hiç biri kendilerinde ilerleme katetmediler. Siz kendi imkanlarınız ile sonuca kavuştuysanız ne mutlu size.