Merhaba,

XenForo lisansım ve beraberinde ücretli temam için forumdan bir arkadaşımız ile anlaştık kendisi eft talimatı oluşturdu ve ben xenforo panelime giriş yaptığımda 26 gün önce yani 3 Mart'da 1 yıllık destek ve güncelleme süremin sona erdiğini gördüm. Ardından transfer edebileceğim butonu aradım fakat göremedim. Bunun üzerine destek bildirimi oluşturayım istedim 1 yıllık güncelleme ve destek sürem sona erdiği için destek bildirimi oluşturabilmem adına 55$ ödeme talebinde bulunuyor. Ben de xenforo resmi web sitesinde yer alan iletişim formunu doldurarak sorunumu ilettim. Bana geri dönüş yapan Paul adındaki arkadaş 55$ ödememi ve 1 yıl daha güncelleme ve destek paketinin aktif edilmesi sonrasında transfer butonumun aktif olacağını söyledi. Biz bu lisansı sonuçta kiralamıyoruz haksız mıyım? Ömürlük bir lisans ödemesi yapıyoruz fakat sadece güncelleme ve destek kısmı 1 yıl ile sınırlı olabilir bu beni hiç alakadar etmez. Ben 160$ ödememi yapmışım ve belki 2.1.8 yama 2 sonrası güncellemelerin hiçbirini istemiyorum bu bana yeterli oluyordur. Ve gerektiği zaman başka birine satabilmem için orada transfer butonunun aktif olması gerekir bunun için 55$ para istemeleri gerçekten büyük bir saçmalık. Gerçekten anlam veremediğim bir durumla karşı karşıya kaldım şuan ne yapacağımı bilmiyorum. Paul ile görüşmemiz devam ediyor ama pek sonuç odaklı iyi niyetli yaklaşımları yok gibi görünmekte. Böyle bir saçma sistemlerinin olduğunu bilseydim inanın baştan lisans almazdım.