Bi kaç gündür göğsüme bi saplantı var uykudayken bişey yok uyanınca yavaştan ağrı başlıyor bazen sağda bazen solda midem de de gaz gibi bişey oluyor anlamadım bilgisi olan varsa aramızda yardımcı olablirmi?
Merhaba.
Eğer zayıf ve uzun boyluysanız, sonucun böyle olmamasını temenni ediyorum fakat bu , Pnömötraks(Px) belirtisi. Zayıf ve uzun boyluysanız Göğüs Hastanesine gidiniz. Ya da normal bir hastaneye gidip PX varmı yok mu diye baktırın. En azından Röntgen çekerler, eğer ki üstüne düşmezseniz çok tehlikeli. Zayıf ve uzun boylu değilseniz olma ihtimali çok düşük. Zayıf + Uzun + Sigara içiyorsanız %50.
Saygılarımla.