Şikayet konusu açan kişi haklı olabilir. Konu ile ilgilenen moderatör zaten report etmesinin yeterli olduğunu dile getirmiş. Ancak burada bana göre başka bir olay yatıyor. O da bana göre karakter konusu. Şikayet konusuna arkadaşın birisi yazıyor daha sonra şikayet konusuna yorum yapmanın yasak olduğunu fark edip yazdığı yorumu kaldırıyor. Şikayet konusunu açan şahıs yine şikayet ediyor

Bu işsizlik değilde bana göre tekrar ediyorum bana göre karakter sorunsalı. Ne diyeyim Allah karakter olgunluğu VİCDAN versin.