İnsanlık kalmamış, konudaki arkadaşı tanımıyorum yardım ettiği için trade verdim. Kurallar dahilinde olup olmadığını da bilmiyorum.
Fakat empati yapıyorum da böyle birşeyin yasak olduğunu bilsem araştırıp konuya bunu taşımazdım gereksiz bulurdum. İşimiz gücümüz yok mu acaba ?
Gerçekden şaşırdım yani, ceza-i işlemi varsa saygı duyarım. Fakat tekrar diyorum o arkadaşı tanımıyorum ve o arkadaşın bu devirde bu şekilde bana yardımcı olmasından dolayı da mutluyum.

https://www.r10.net/showthread.php?p...post1076516970