Ben her ay 12 tane fatura yatırıyordum (%10 iade kampanyası felan vardı o zamanlar) bendede oluyordu.
Şuan bile Ziraat Mobil'den yatırıyorum yine aynı sorunum var.
Yani demem o ki 2 3 saat içerisinde birdaha bak ve elindeki dekontu sakın silme
şu an tam 2 saat oldu hala ödenmemiş gözüküyor. çok sinir bozucu bi olay