Herkes yeteri kadar önlemini alıp olağan hayat akışına devam etmeli diye düşünüyorum.
Olası bir sokağa çıkma yasağının ülkenin geleceğine, var olan ticari hacminin ne kadar azalabileceğine ne derece etki edebileceğini az-çok tahmin edebiliyoruz.
Yeteri kadar önlemden kastınız nedir? Hava yoluyla bulaşabilen bir virüse karşı nasıl bir önlem alınabilir? Malum kolonya-dezenfektan kullanımıyla yayılımın önleneceğini düşünüyor musunuz?
Aynen öyle kesinlikle çok doğru bir yorum olmuş, tabi patronlar bunu istemez
Ben de patronum.

Fakat ekonomik sıkıntı sağlık sıkıntısı yanında düşünülmesi gereksiz ve ahlaksız bir konu olmakta.