yetgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de perakende sektöründe hizmet veriyorum fakat dediğinize katılamıyorum. Dediğiniz gibi bu bir ekonomik sıkıntıya sebebiyet verebilir fakat ekonomik sıkıntıya sebep olmaması için günlük aktivitelerimize devam edelim diyemem. Bu bir sağlık konusu. Kesinlikle ekonomik alandan çok daha önemli. Yeterince önemsenmediğini bile düşünüyorum.
Herkes yeteri kadar önlemini alıp olağan hayat akışına devam etmeli diye düşünüyorum.
Olası bir sokağa çıkma yasağının ülkenin geleceğine, var olan ticari hacminin ne kadar azalabileceğine ne derece etki edebileceğini az-çok tahmin edebiliyoruz.