networkten baktınız mı acaba post ederken nasıl ediyor diye ?? post ettiği pakette bakın en altta gösterecektir nasıl post ettiğini
Edit : siz kendi sisteminizi mi kodluyorsunuz bir yere bot post yoluyla veri mi yollamaya çalışıyorsunuz ??
bunu buldum

yanlış değil demi
encoded halide bu :
networkten baktınız mı acaba post ederken nasıl ediyor diye ?? post ettiği pakette bakın en altta gösterecektir nasıl post ettiğini
Edit : siz kendi sisteminizi mi kodluyorsunuz bir yere bot post yoluyla veri mi yollamaya çalışıyorsunuz ??
kendi sistemim evet emojileri veritabanına atmıyor yani sorun o sadece
yapıdamı bir hata yaptım ki
Sorun Çözülmüştür
bağlantı dosyamdaki şunları şuna çevirdim
mysql_query('set charset utf8',$db);
mysql_query('SET names utf8',$db);
mysql_query('set character_set_client="utf8"',$db);
mysql_query('set character_set_connection="utf8"',$db);
mysql_query('set character_set_result="utf8"',$db);yenisi bu
mysql_query('set charset utf8mb4',$db);
mysql_query('SET names utf8mb4',$db);
mysql_query('set character_set_client="utf8mb4"',$db);
mysql_query('set character_set_connection="utf8mb4"',$db);
mysql_query('set character_set_result="utf8mb4"',$db);