networkten baktınız mı acaba post ederken nasıl ediyor diye ?? post ettiği pakette bakın en altta gösterecektir nasıl post ettiğini
Edit : siz kendi sisteminizi mi kodluyorsunuz bir yere bot post yoluyla veri mi yollamaya çalışıyorsunuz ??