TheAvenqer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam veriyi normal yollayın o sırada tarayıcının network kısmından ağı izleyin giden isteğe bakın ne şekilde gönderilmişse aynı şekilde yollamayı deneyin unicode değilde mesela başka şekilde gidiyordur.
gelen post verisini var_dump() yapsam çıkarmı ham hali yani gönderilen hali teşekkürler bu arada ilginiz için



ek: yaptım string olarak bir veri gönderdi veritabanı emojiyi istemiyormu yoksa benmi yanlış anladım varchar olarak kullanıyorum

text yapsam düzelirmi