Merhaba arkadaşlar,
Eşimin dedesinden kalma Çatalca'da bir arsa var, anne tarafı 8 kardeşler ve hepsi arsaya ev yapmış bizimkiler hariç. Bizimkilerin hakkının üzerinede orada yaşamayacakları için kardeşler ev yapmış. Şimdi kayınvalidem rahmetli oldu 2 3 sene önce dayılarıda elimize para geçince sizin hakkınızı ödeyelim tarzı bir şey demişler. Eşiminde arası bozuldu onlarla ve paraları var ödemiyorlar diye ya bizim arsamızda ihlal ettikleri yeri boşaltsınlar ya da hakkımızı ödesinler gibi bir düşünceye girdi.
Bu durumda nasıl bir yol izlememiz gerekir ? Bize bir masraf çıkar mı ? Süreç nedir ne kadar sürer ?
Bilgisi olanlar ve daha önce bu durum ile karşılaşanlar yazarsa sevinirim.
Bu arada arsa kişiler üzerine bölüştürülmüş intikal mi ne diyorlar yani kendi payı kayınvalide'nin üzerine görünüyor.