Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba,
Şahıs şirketi kuranlar hesabınıza yatan parayı nasıl ayırıyorsunuz?
Örnek vermek gerekirse hesabınıza babanızdan 500 TL geldi. Elbette bu para ticaret yaptığınız için gelmedi bu yüzden fatura kesmediniz.
İleride maliye çıkıp gelip bu paranın hesabını ver, vergisi nerede diyebilir mi? Bu tarz durumlarda ne yapıyorsunuz?