2 sene önce ev aldığımda çok araştırmıştım. İnternetten yapı denetim firmalarına kadar soruşturdum. Kqt irtifakında hiçbir sıkıntı olmuyor hocam. Suyu elektriği ayrı kullanılan, daire numaralarının belli olduğu ve tapuda irtifakı ya da mülkü yazanlar oluyor. Zaten bankalar da kredi veriyor. Sıkıntı olmadıpı için eksper onaylıyor. İstanbul'daki evlerin yüzde 85'i irtifaklı.