belediyeye müracat dersin daire para alırlar o olur(1-2 bin olabilir belediyesine göre değişir. tapudanda harç ödersiniz ). yani sorun olmaz ama mülkiyet isterseniz para ödersiniz. onuda apartmanca yaptırmanız lazım.