Ekiphost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 6-7 ay oldu sanırsam Türknet'e geçeli. Verdiği sabit 50Mbit hızdan dolayı memnunum fakat bir yere kadar.

Desteğe ihtiyacım olduğunda, faturalarda bir sorun çıktığında, internet bağlantım koptuğunda aldığım destek destek değil, sanki Türknet'in geliştirdiği bir yapay zeka var ve sürekli aynı cevapları gönderip gönderip duruyor. Telefon numaralarından da ulaşamıyorum zaten kendilerine. 30 günde (gün içerisinde) 1-2 kere internet hattı kaynaklı kesintiler yaşıyoruz ve bu kesintileri ne zaman destek talebinden belirtsem hep modem kaynaklı bizlik bir şey değil diyorlar sonrasında bildirim geliyor hat kaynaklı, bizimle alakalı diye

Görüntüler:

Verin çağrı merkezinizi ben yapayım dedim. Mektup bile yolladım 😂 Gerçekten berbat bir iletişim ağları var.