Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim burda kamera yok. Ben geçtikten 300 mt sonra bir ekip aracı geldi. Telsizden plakamı söyledi ve ceza kestiler. Görüntü v.s yok.
memurun beyanı esas alınır.