Bizim burda kamera yok. Ben geçtikten 300 mt sonra bir ekip aracı geldi. Telsizden plakamı söyledi ve ceza kestiler. Görüntü v.s yok.
Doymadılar tabi sürekli ceza ceza cezaaa banada üsküdar sahilinde 5 dk aracı kenara çektim araçtan inmedim belki rahatsızlandık hemen cezayı kesmişler 110 Lira civarı bende kulak arkası bile kalmadı.........