Dünyanın bir çok ülkesinde aslında internet bu kadar yaygın olmadığını sosyal medyanın kullanılmadığını geçen gün bir yerde okumuştum. Biz hiçbir şeyi dozunda yaşayaman insanlarız. Aslında bunun sebeplerinden birisi insanların kendine vakit ayırmamasından kaynaklanıyor. Nasıl ayırsın Li insanlar dışarı yemeğe çıkıyorsun para, cafeye oturuyorsun para, top oynamaya gidiyorsun para, köprüden geçiyorsun para, spor yapıyorsun para, herşey para para para olmuş. Bu ortamda en ucuz kullanım amacı insanların internet olmuş. Eskiden insanlar birbirine misafirliğe giderdi şimdi kolay kolay aileler misafirliğe gitmiyor. Çünkü herşey sosyal medyadan takip edilebiliyor. Bak şu buraya gitmiş bunun çocuğu Bunu yapmış gibi. Artık hayatımda karar aldım akşam 8 den sonra telefona dokunmuyor. Bir haftadır o kadar mutluyum ki inanın ben internet delisi manyağı olmuşum bilmiyormuşum.

aklıma nedense bu video geldi ilk 1 dk tam birlik bir yaşam olurdu.
https://youtu.be/qr4Yfd9lSzU