Arkadaşlar iş yerimiz için geçen yıl aldığımız sıfır olan notebook amd işlemcili cihazın fişini çıkardığım anda kapanmakta. SAnırım bataryası ölmüş HP teknik ekip ile görüştüğümde ürünün garantisinin bittiği beyan edildi. Oysa ki daha 1 yıllık. Benden fatura göstermemi talep etti bazen oluyormuş garanti süreleri karışıklık sıkıntıları varmış. Ancak bu kez de faturayı göremiyorum evde.
Sıfır batarya ücreti 165 lira.
Teknik servisten alsam daha pahalı gelecek. Sizce ne yapmam gerek? Zira bu gelecek olan batarya da bizi 1 yıl götürür mü?Oyun bilgisayarı değil film dizi tarayıcı olarak kullanıyoruz bu kadar erken bitiyor mu bu bataryalar