hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Üstteki üyelerin yorumlarına katılmakla beraber mobilde altta bulunan facebook kısmının kalkması tarafındayım hocam. Güzel yerlere gelmesi dileğiyle Kullanıcı dostu bir tema kullanmışsınız
Hemen kaldırıyorum, teşekkürler.