Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satıs bedelinin %4 ü kadar tapu harcı cıkar
alıcı ve satıcının kimlik fotokopileri
ilgili taşınmazın emlak beyan değeri
ve dask

bu evraklar ile satıcı kişi alıcı olmadan tapuya gidip başvuru alabilir.
Devir tarzı bir şey olmuyor anladığım kadarıyla... Satışı minimum gösterme hakkımız var mı?

Instructor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşleriniz veya başka varisi varsa ve bedelsiz devrederse yarın tapu iptal davası açabilirler.
Başka varis yoksa sorun yok.
Varisi yok, abilerim var, herkesin hakkı pay ediliyor zaten şu an. Çok teşekkürler bilgi için.