KafkasGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süperbox olayı, normal adsl VDSL fiber altyapı olan yerlere kurulmuyor. O yüzden adresinizde bu alt yapılar var ise farklı adres girişi yapıyorlar.
Mesaj kutunuzu boşaltır mısınız hocam.