esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim değil ama tanıdıklarıma bu şekilde abonelik açıldı. Sizin adres altyapı için uygun değil demişler. Farklı bir adresten abonelik başlatmışlar. İşin komik tarafı altyapı uygun değil dediği yerde çok güzel hizmet alıyor şu anda.
Sorun şu ki bir problem olduğunda sözleşmede yazan adrese geliyorlar. Eve gelmiyorlar. Bu da elbette sıkıntı.


KafkasGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süperbox olayı, normal adsl VDSL fiber altyapı olan yerlere kurulmuyor. O yüzden adresinizde bu alt yapılar var ise farklı adres girişi yapıyorlar.
Onlar olsaydı hiç superboxa bulaşmazdım zaten hocam.