Benim değil ama tanıdıklarıma bu şekilde abonelik açıldı. Sizin adres altyapı için uygun değil demişler. Farklı bir adresten abonelik başlatmışlar. İşin komik tarafı altyapı uygun değil dediği yerde çok güzel hizmet alıyor şu anda.