daha önce başıma böyle bir olay geldi j7 telefonumun imei numarası kopyalanmıştı gittim telefoncudan kaçak bi şekilde numara attırdım oda bir ay sürmedi farklı yöntemler söylediler belli bir ücret veriyorsun tek bir telefon numarasına kayıtlı bir şekilde imei sana veriyorlarmış ama numarayı değiştiremiyorsun ve ücret ödüyrsun denilince gittim telefon aldım ve telefonu aldığım gunden beri ne bir vpn uygulaması ne de root uygulaması kurmadım onlardan dolayı bunlar başıma geldi Allah belasını versin siz siz olun sakın telefonlarınızı rootlamayın yok vpn uygulaması yok wifi kırma uygulaması vs ugraşmayın benyandım eller yanmasın.
Aynısını denedim yukarıda yazdıgım gibi 1 ay sürmedi sırf onun yüzünden tuşlu telefonu kırmıştım aman kimse açmasın bendeki imei gitmesin diye... ulan ne günlerdi be
Tuşlu tel imei si VERMEYİN!
Bazen algoritma ile de tespit ediyorlar.
Söyle ki siz gidip 5110 imeisi veriyorsunuz yada
3310 diyelim bunların GPRS si yok yani internet çıkışı yok şebeke olarak ama sizin telefon İnternet e giriyor Gsm şirketleri de bunu biliyor 5110 internet e giren telefon değil ee siz mobil ağ ile girince zaten listeye giriyorsunuz onun yerine aynı imei bloğunda başka imei ile değiştirin