Selam arkadaşlar. Sanal pos hizmeti veren firmaları araştırdığımda kargo anlaşması da olması nedeniyle Shopier bana avantajlı geldi.
Ama bazı arkadaşlar Shopier ve benzeri sistemlerde her ne kadar vergi mükellefi olmadan ödeme alsak da kendileri bu ürünleri faturalandırdığı ve bu faturanın bizde karşılığı olmadığı için bir süre sonra vergi konusunda sıkıntı yaşayacağımızı yazmışlar.
Satılacak olan ürün 50 TL'lik bir ürün ve haftada en fazla 5-10 satış yaparız diye düşünüyorum. Bu fiyat ve satış sıklığı ile sattığımız ürün bize vergi konusunda ne zaman sıkıntı çıkarır bir tecrübesi olan var mı?