Evet, ben de böyle biliyordum ama geçen gün hepsiburada dan efatura ile ilgili mail geldi. Bu yukarıda yazılanlara ilave "bir günde kesilen toplam fatura tutarı 5binTL üzerinde ise e fatura geçişi zorunlu" diye madde vardı.
Ben de muallakta kaldım
yok hocam 1 Vergi mükellefine geçerli o. İster 50 farklı kişiye 4 er bin tl kesin farketmez. ama bir kişiye örn. Bana sabah 2 bin tl kestiniz ben tekrar 4 bin tl lik daha aldım saat 3 gibi... siz 2 bin olanı elden kestiyseniz iptal edip e arşivden 6 bin tekkeseceksiniz. Bunlar önemli