Merhaba;
internet üzerinden sattığım bir masaüstü uygulamamız var. yıllık lisans bedeli alıyoruz cüzi miktarda.
daha 2 hafta önce iyzico entegresi ile kredi kartı ile ödeme almaya başladık.
Şimdi e-fatura zorunlu mu bize ?
Muhasebeci mden gelen mail direk
ÖNEMLİ DUYURU : Değerli müşterimiz, Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından yayınlanan VUK tebliğine göre 1 Ocak 2020 tarihinden itibaren aynı gün ve aynı vergi mükellefine kesilecek fatura tutarı kdvdahil 5,000 (Beşbin) TL yi aşıyorsa bu fatura yada faturalar mevcut kullandığınız kağıt faturalarla düzenlenmeyecek www.efatura.gov.trweb adresinden gibportala girilerek e-arşiv faturası şeklinde elektronik ortamda düzenlenecektir. Aynı şekilde aynı gün içinde ticari mal, hizmet ve demirbaş alımlarınıza ilişkin olarak kdvdahil toplam tutar 5 bin TL yi aşıyorsa satıcı tarafından size e-arşiv faturası düzenlenmesi mecburidir. (Vergi mükellefi olmayan nihayi tüketiciye kesilecek kdvdahil fatura toplam sınırı 30 bin TL dir.) 30 bin TL yi aşan vergi mükellefi olamayan nihayi tüketiciye kesilecek faturalar da gib portal üzerinden e-arşiv faturası olarak düzenlenecektir. UYGULAMA İLE İLGİLİ DETAYLI BİLGİ AŞAĞIDAKİ LİNKTEDİR:
https://youtu.be/XaMska6inXk