Merhaba, eğer son iki yıllık hasılatınız 5 er milyon ise e fatura zorunlu!! Değilse;
E arşiv fatura şu koşulla zorunlu: günde bir vergi mükellefine 5 bin tl üstü fatıra, şahısa 30 bin tl üstü fatura kesecekseniz e arşivden kesmek zorundasınız. bu iki rakamın altında ise el faturası kesebilirsiniz.
Evet, ben de böyle biliyordum ama geçen gün hepsiburada dan efatura ile ilgili mail geldi. Bu yukarıda yazılanlara ilave "bir günde kesilen toplam fatura tutarı 5binTL üzerinde ise e fatura geçişi zorunlu" diye madde vardı.
Ben de muallakta kaldım